Wednesday 1 June 2011

aku terPANGILL...!!

Salam bro..
Owh by the way may name is acik..!

Opss...
owh ok.. so camana korang ada sihat tak.. aku sihat.. makin tembam.. hahahah.. so atculy aku saja nak mengular sebentar kerana nak refresh balik memory aku ni aaa.. maklumlah rem tak tukar lagi.. so agak lembab aaa sikit..ooo ramai gak orang cuti bulan ni.. so aku bila lagi nak cuti kan.. aku penat and need rest.. hurmm lagipun lama dah aku tak balik kmpg jengok mak aku.. hurmmm lagipun sekarang kan tengah cuti sek.. so mamber rapat aku fad mesti ada kat kmpg.. aku rinfu gak nak jumpa beliau.. owh .. nak cuti, nak cuti.. but aku takut keje aku tertangguh lak.. ialah takpe aku bagi korang cuti awal2 dulu k.. baru puas hati korang then.. baru aa aku minta cuti .. dah aku akan rest puas2.. hahahah rest taw bukan rest in peace..
Owh..
ialah aku rasa aku nak cari awek aa sekarang.. UNTUK menemankan hidup aku ni aa.. serios aku memerlukan perempuan dalam hidup aku (aku laki beb mesti nak perempuan punya hehehe).. ialah aku takan nak lepak gan mamber laki.. aku nak gak aa keluar date gan person yang sama... SO ada cadangan tak?
But...
ialah kadang ape yang kita harapkan tak kesampaian kan... so apa yang aku mampu hanya berdoa dan berharap supaya ada aa hamba Allah dari tulang rusuk kiri yang Fall in love dgn aku Wink* Wink* wink*.. hahaha.. so aku harap jodoh yang akan datang lepas2 ini akan berkekalan sehingga aa aku sah mengangkat tangan bersalam gan WALI.. ('_').. aaaa so aku malas nak merepek cam kerepek aku nak sambung keje.. hahaha and Kunfu Panda aku akan tengok ko!!


hahaha bye beb

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...