Wednesday 18 May 2011

So Upset!!

Salam bro,
Owh by the way may name is acik!...

Weeee......
Tah hape2 lah aku sekarang tentang hidup aku... aku hendak but aku tak dapat hrmm selalu camni.. kenapa macamni ? tak adil lah bagi aku!.... Sabar bro? sabar... lama dah aku sabar.. aku penat bro sabar jew sabar sabar sabar... tapi camani gak aku dapat .... hape lagi ? hapae lagi yang kurangyaa..
Owhh...
Mybe aku terlalu tamak, tamak? salah kew tamak tok sesuatu yang baik.. owh (tidak adil bro macamni ko tamak sangat!).. ok but... aku tak tamak.. tak salah hape yang aku buat.. So? haruskah aku berhenti!! au stop make fun find something els....
Ok..
Are u feel better now? OMG not that simple bro... siott lah.... dan aku taw dah apakah perasaan itu.... yesss aku tahu dah aku mulai BOSAN!! penat lah dan bosan so..... ok keep it ups..

bye bro!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...