Tuesday 10 May 2011

time by time long ago...

salam bro..
owh by the way my name is acik..

Well bro aku ada tajuk hari ni.. bila kita couple adakah perlu kongkongan...well jawab2.. adakah lebih baik begitu sebab aku taw tak semua or aku rasa semua kot tak suka kene kongkong hahaha lagi2 guys like aku or girlz like u all.. right.. well jawab2.. so mengikut perkiraan aku lah.. (melalui pembacaan ) kongkongan bermula dengan kejelezan tahap melampau atau bahasa murninya tahap dewa..
So nasihat hamba.. kalo anda bercouple lorh jgn lah mengongkong pasangan anda sebab anda hanya bercople sahaja.. keranan ia akan membuatkan pasangan anda menjadi rimas dan bosan gan and dan akibatnyaa.. lelaki seperti sy.. hahahahhaa akan mengintai peluang tersebut sebab sy single and available so berjaga2 lah anda
SO soly soly solyyy...
hahaha gosok gigi aa lu.. apa gua dah merapek ni.. so sekian

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...