Sunday, 5 June 2011

aku berlari menjejaki AWAN..

Salam bro..
Owh by the way my name acik..

Well..
Selamat pagi kl.. selamat pagi dunia.. haiihh aku duk kl tapi malas nak berjalan melepak disini. Y?.. sebab aku malas nak keluar aa.. lagipun apa ada kat kl ni.. shoping, jalaning, or g memabuking? (jagan salah angap lak ea) hahaha.. well macam biasa aaa aku malas nak keluarkan duit aku untuk barang yang tidak berfaedah.. aku malas bosan aa g shoping sebab aku prefer beli kat JB or pasar karat kat sana..
So..
sambil aku menaip ni aku mendengar lagu THE TIME.. dan tajuk lagu adalah SISA-sisa.. dan aku terpengun dengan lirik dia

The Times Sisa-sisa

Tersebut sebuah kisah
Sisa-sisa oohh
Matahariku kau cuma
Sisa-sisa oohh
Mengapa denganmu
Selalu keliru

 
Tersebut sebuah kisah
Sisa-sisa oohh
Kata putusmu ku cuma
Sisa-sisa oohh
Mengapa bertemu
Kau bukan untukku

Kau buta pancainderaku
Kau lepas genggam tanganku
Kau hancur dalam dunia
Kau buta pancainderaku
Kau lepas genggam tanganku
Kau layu wahai sang bunga
Kau buta...

Dan penah juga aku rasa kata-kata mu seperti ini beb
 
Meet Uncle Hussein – Lagu Untukmu

Tiada bintang

Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri

Aku

tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Adakah aku
Hanya bonekan yang engkau sering mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu

Ku punya hati dan perasaan
Pernahlah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah

Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu


Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan


Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa

Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan

Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

 
 
 
 
 
 
 
 
So..
adakah sisa sisa hidup ini untuk mu SAYANG ataupun lagu untukmu untuk AKU...haa jawab2 jika benar buktikan lah dan tiba- tiba lak  aku dengar lak lagu ni from YUNA



YUNA DAN SEBENARNYA
 
oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia

oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air



adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh–

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
So.. after lagu ini aku mengerti aku masih lagi sayangkan kau.. dan lagu NITRUS ni aku tujukan untuk kamu

Kamu - Nitrus

Umpama bidadari
Yang turun dari kayangan
Indah nian tak berbandingan
Terasa bagai disentuh bayanganmu

(Korus)
Sesungguhnya kamu terang
Bagaikan cahaya
Yang menyinari hidupku
Dikala ku kelam.. kelam
Terciptalah aku
Tuk kali pertama
Dan akan ku buktikan
kesungguhan dari hati ini..
Hati ini..

Umpama bidadari
Kau selalu menyenangkan aku
Biar kadang ku terkeliru
Izinkan aku menyentuh bayanganmu

(Ulang Korus)
Terciptanya aku untuk kamu (4x)

(Ulang Korus)
Terciptanya aku untuk kamu (4x)

BEB.. aku mahu kau.. dan lagu ini membuatkan aku mahu kamo lagi.
Ini untuk kamo BABE.. by STATIK

Statik - Cherita Kita

Suatu masa dulu
Oh kita berdua diperhatikan
Oleh teman-teman mu

Hanya Tuhan yang satu
Oh yang Maha Mengetahui
Apa yang terkandung di hati

Suatu masa dulu
Oh kita berdua memendam
Rasa yang sehangat mentari

Hanya Tuhan yang satu
Yang Maha Mengetahui
Apa yang telah terjadi

Dan oh tak mungkin dia milikimu
Dan aku miliknya
Sampai bilakah kita
Harus bersandiwara

Kau masih lagi ku cinta
Dan aku kau sayang

Oh dan mungkin tibalah masanya
Kita berasyik asmara
Endahkan semua yang lama
Ini masa untuk kita
Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya

Suatu masa dulu
Kita berdua diperhatikan
Oleh teman-teman mu
Hanya Tuhan yang satu
Yang Maha Mengetahui
Apa yang terkandung di hati
Suatu masa dulu

Dan oh tak mungkin dia milikimu
Dan aku miliknya
Sampai bilakah kita
Harus bersandiwara

Kau masih lagi ku cinta
Dan aku kau sayang
Oh dan mungkin tibalah masanya
Kita berasyik asmara
Endahkan semua yang lama
Ini masa untuk kita
Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya

Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya
 


DAN AKU HARAPKAN KISAH KITA KAU TAKAN LUPAKAN...
dan aku harap kisah kita yang kan datang seperti lagu terakhir ini... owh harapak aku masih tinggi untuk mu babe ok babe tata hanya itu yang terlintas di fikiran aku sekarang .. peace







1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...