Saturday 4 June 2011

Still NOT enough!..

Salam bro.
Owh by the way my name is acik....

Hai bro..
well arini hari kedua aku di kl, dan aku bekerja yer bukan berfoya2 huhuhu.. actuly aku penat lah.. dah street 2 bulan aku tak cuti.. dan yang paling menakutkan aku hampir demam semalam.. adoh bab tu yang aku lemah ni. nasib baik aa aku disahkan dan aku rasa diri aku ok pagi ni..
Yup..
well semalam aku telah menghabiskan masa aku dari kol 6 petang membawa ke 6 pagi dengan TIDO.. hohohoho serios petang samalam aku dah rasa lemah dan tidak bermaya.. dan after that aku balik di hotel dan sempat aku singgah di kedai untuk membeli dua bijik penadol beserta 100 plus. after aku togak air tersebut besrta penadol aku ras gantuk yang amat dan aku pun padam dengan sendirinyaa hahahaha...
So..
aku tak maw kata ape lagi aku maw sambung keje aku.. owh sebelum aku terlupa semalam aku telah menguruskan satu pendaftaran kedua untuk program diploma (program yang aku jaga sendiri) so far seperti yang dijangkakan tak ramai yang datang aa adalah dalam 30 orang. so apabila di totalkan semula jumlah pelajar ada lah seramai 336 orang (ramai gak tu) so ialah ini adalh tugasan pertama aku dan aku harap uantuk ini aku berjaya menghandlenya
Hahahaha so soly2 itu jew aku nak kabo


ok bye beb

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...