Friday 3 June 2011

aku dan KL...

Salam bro...
Owh by the way my name is acik..

KL.. aku maksudkan kl ialah satu bandar menghidupkan aku..  yup bandar inilah yang mengajar aku erti hidup.. bandar yang membuat aku berubah seratus peratus dari seorang budak kmpg yang agak kolot  skema kepada seorang yang berjiwa batu, berimpian besar.. bercita-cita tinggi dan seorang ROCK STAR.. hahahaha.. aku tak malu dan aku tak segan mengatakannya kerana itu ialah yang aku paham dan aku mengerti..
Aku hidup didalam kau. dan aku tak berterima kasih kepada perubahan yang kau bawa utk aku.. YUP memang penah aku cuba untuk melupakan kan kau (bila langkah terakhir aku tinggal kan TOL sungai besi).. but aku tak sangka aku kembali juga disini. hahahha.. SO segala kenangan aku ada disini, dan aku kembali seperti itu juga...

So kl terima kasih utnuk itu bye beb

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...